Thursday, January 10, 2008

FIÚ ISMERKEDÉSI MÓDOK...

1. Szeva, kéne a testem mi?
2. De szép vagy ma eszti!!! Eszti!!!-Nem vagyok eszti!!-Tudom de szép se.
3. Mond néztél te már tükörb? Igen? És még nem vagy szerelmes magadba?
4. Szia! Anyámék kizártak, aludhatok nálad?
5. Úgy nézel ki mint a harmadik barátnőm. Eddig 2 barátnőm volt! (cseta)
6. Én ellenör vagyok! Most lyukaszthatok?
7. Bocsi nem tudod véletlen, hogy hivnak??
8. Tudnál adni egy 20-ast?Megígértem anyukámnak,hogy felhívom,ha szerelmes leszek! @m@
9. Ne szólj semmit fel vagy szedve!
10. Relax béby, relax! Merrelax? (olichek)
11. Feljössz DVD-zni?
12. Szép vagy szép vagy mint az álom csak a melled nem találom.
13. Szia, összetesszük amink van?
14. Van nálam kolbász,meg szalonna. Ennék hozzá kenyeret... (SCKRT)
15. Gratulálok anyunak, meg apunak!
16. Szia! Látod azt a srácot a pultnál? \igen\ És azt az izmos hapsit a táncparketten? \Igen!\ Na nekik semmi közük az egészhez te nekem tetszel és szeretnélek jobban megismerni!
17. Ez teveszőr pulóver? Megismertem a púpokról
18. Ha rádnézek látom, hogy a szüleid jó munkát végeztek
19. Hy! My name is Elek! Petting Elek!!
20. Szia! Bekéne Antal vagyok! De Neked csak Bekéne Tóni! (horsebi)
21. Szia! Megmutathatom, hogy milyen mély a szerelem??? by Tasi
22. Sokat gondolkoztam, és úgy döntöttem, hogy jobb lenne, ha nem lenne köztünk semmi...se ruha, se levegő
23. Haza kisérlek, megtartasz? Füli
24. Iszol egy kólát? Hozzál már nekem is...
25. Szia, Béla vagyok 8 éves, 6 éve képtelenen a szexre! De azért próbálkozunk?
26. Szia! Huszonot Centi!
27. Ne haragudj, meg tudnad mondani hogy irjak a telefonszamod?
28. Kisasszony ha maga bor lenne, édes lenne vagy száraz ???
29. Vállalkozó vagyok... Ma estére bevállallak! (-=Luie=-)
30. Milyen érzés a buli legszebb csajának lenni? (Merlin)

No comments: