Friday, January 11, 2008

A gyógyszertárban



Kissé zavarban lévő férfi lép a patikába és megszólítja a patikusnőt.

- Kérem, kisasszony, nem dolgozik itt maguknál véletlenül férfi is?

- Nem.

- Egészen biztos ebben? Nekem ugyanis olyan problémám van, amivel

szívesebben fordulnék egy férfihoz.

- Igen, persze, hogy biztos vagyok benne. Már tíz éve, hogy én és a

nővérem ketten vezetjük ezt a patikát.

De nekem is bátran elmondhatja a problémáját, hátha találok rá én is

megoldást.

A férfi hosszas rákészülés után, szemlesütve böki ki:

- Hát tudja, kisasszony, nem múlik az erekcióm. Állandósult. Tudnak

ajánlani valamit?

A patikusnő elgondolkozik, majd megkéri a vevőt, hogy várjon, amíg ő

hátramegy és konzultál az ügyben a nővérével, hogy mit is

ajánlhatnának.

Pár perc után vissza is jön és azt mondja:

- Beszéltem a nővéremmel, megvitattuk a dolgot, és a következőt

tudnánk ajánlani: harmadrész tulajdonjog az üzletben, korlátlan

mobiltelefon használat és céges autó...!!!


No comments: